Det er helt normalt at være nervøs for at gå til tandlæge – og mange oplever, at det kan være svært at tage det første skridt.
Hos os møder vi dig i øjenhøjde og tilpasser behandlingen til dig, så du kan føle dig tryg hele vejen.
Tandlægeskræk viser sig på mange måder - genkender du dette?
Uanset årsagen er du langt fra den eneste – og det er noget, vi tager seriøst.
Vi gør os umage for, at du får en rolig og tryg oplevelse.
Vi tager os tid til at lytte, forklarer hvad der skal ske og tilpasser tempoet til dig. Du kan altid sige stop undervejs.
Det vigtigste er, at du føler dig tryg gennem hele forløbet.
Hvis du er nervøs, starter vi roligt og i dit tempo.
Vi tager en snak om din situation, gennemgår dine tænder og lægger en plan, som du er tryg ved.
Du er med hele vejen – og der er ingen overraskelser.
De fleste oplever, at det er langt mere skånsomt, end de havde forventet.
I dag kan de fleste behandlinger udføres med effektiv bedøvelse, så ubehaget minimeres mest muligt.
Behandlingen tilpasses altid dig.
Det sværeste er ofte at komme i gang. Resten tager vi sammen.
Du er altid velkommen til at kontakte os – også hvis du bare har brug for at starte med en snak.
Tandlægernes Hus
Åbningstider
Mandag | 07.30 - 17.00 | |
Tirsdag | 07.30 - 16.30 | |
Onsdag | 07.30 - 17.00 | |
Torsdag | 08.00 - 16.00 | |
Fredag | 07.00 - 14.00 | |
Telefontider
Mandag | 08.00 - 15.00 | |
Tirsdag | 08.00 - 15.00 | |
Onsdag | 08.00 - 15.00 | |
Torsdag | 08.00 - 15.00 | |
Fredag | 08.00 - 13.00 |