Tandlægeskræk? Vi hjælper dig trygt gennem behandlingen

Det er helt normalt at være nervøs for at gå til tandlæge – og mange oplever, at det kan være svært at tage det første skridt.


Hos os møder vi dig i øjenhøjde og tilpasser behandlingen til dig, så du kan føle dig tryg hele vejen.

Er du nervøs for at gå til tandlæge?

Tandlægeskræk viser sig på mange måder - genkender du dette?

  • Du udsætter dine tandlægebesøg
  • Du bliver urolig op til en tid
  • Du har haft en dårlig oplevelse tidligere
  • Du er nervøs for smerte eller manglende kontrol

Uanset årsagen er du langt fra den eneste – og det er noget, vi tager seriøst.

Sådan hjælper vi dig

Vi gør os umage for, at du får en rolig og tryg oplevelse.


Vi tager os tid til at lytte, forklarer hvad der skal ske og tilpasser tempoet til dig. Du kan altid sige stop undervejs.


Det vigtigste er, at du føler dig tryg gennem hele forløbet.

Sådan foregår det

Hvis du er nervøs, starter vi roligt og i dit tempo.


Vi tager en snak om din situation, gennemgår dine tænder og lægger en plan, som du er tryg ved.


Du er med hele vejen – og der er ingen overraskelser.

Gør det ondt?

De fleste oplever, at det er langt mere skånsomt, end de havde forventet.


I dag kan de fleste behandlinger udføres med effektiv bedøvelse, så ubehaget minimeres mest muligt.


Behandlingen tilpasses altid dig.

Tag det første skridt

Det sværeste er ofte at komme i gang. Resten tager vi sammen.

Du er altid velkommen til at kontakte os – også hvis du bare har brug for at starte med en snak.